torsdag 21 januari 2010

Öresund i vinterskrud

Det grå vädret tycks aldrig ta slut. Har försökt att ta några bilder från strandvägen idag men jisses så trist.

Över Danmark var det alldeles mörkt. Man kan bara ana bron.





Mås fanns det gått om. Det är ganska skönt trots vädret, man går och filosoferar för sig själv och får bra svar på alla sina frågor.



Måste hem, skall fixa till mig för ikväll ska jag ut med mina körkompisar. Vi ska äta middag på grekisk restaurang. Det brukar vara väldigt gott.
I dag har jag inte gjort någonting nyttigt bara slappat, det måste man få lov ibland.
God kväll

2 kommentarer:

  1. Oj, jag skulle vilja se de där bilderna när naturen är i sommarskrud, säkert jättevackert!
    Hoppas er kväll var trevlig :-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert några bilder i sommar, här finns inte så mycket natur att plåta när man bor i stan som jag.
    Kvällen var trevlig, men jag hade inte förväntat mig annat när man är i goda vänners sällskap.
    Maten var också god,jag var sprängmätt,gick hem därifrån ca 2,5km för att lätta på samvetet. Försöker gå ner några kilo...Gud så tråkigt

    SvaraRadera