tisdag 8 december 2009

Liten gosse i blickpunkten

Idag kom min vän på besök med sin lille gosse. Han är endast en månad ung och har hela livet framför sig, ett bra liv får man hoppas.


Det här är favoritplatsen för den här killen, att hänga över mammas axel.
Han ser väldigt nöjd ut.


Nä, nu vill jag ha mat, bäst att göra sig hörd.


Fattar ni inte JAG VILL HA MAT. Maten serverades och allt var frid och fröjd igen.


Dags för en tupplur.

Nu fick han ligga i vagnen och sova, under tiden serverade jag lite gott till oss vuxna.
Han var så gosig, sov och snusade ganska länge.
När han vaknade så började hela proceduren om igen, som nybliven mamma har man att göra i ett kör.
En liten stund i mitt knä innan det var dags att åka vagn hem.
Det var en fin dag, man har nästan glömt hur små och hjälplösa de små liven är.




Nu är det åter dags att gå och sjunga i kören.
Ha en skön kväll

2 kommentarer: