lördag 7 april 2012

Påsk igen.

Glad Påsk!

11 kommentarer:

  1. Önskar dig med en riktigt
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Tack Annelis, jag önskar dig detsamma.
    Påskkram från Monkan

    SvaraRadera
  3. Ett så fint och påskigt bildcollage och en riktigt fin påskafton önskar jag och Lilla A dig, C och eventuella andra närvarande!

    Eldas det förresten påskbrasor i era trakter..? Jag har för mig att det är tradition på en del håll, även om det inte är det på Åland.

    SvaraRadera
  4. Jo, jag glömde ju berömma dig för den läckra bildern i headern också! Sk**snygg helt enkelt :o)

    Och så skulle jag ju berätta att jag inte riktigt hämtat mig från chocken att Långe John Taylor är borta från rutan. Blä! :o(

    SvaraRadera
  5. Trevlig fortsättning på Påsken! Vilken fin ny "huvudbild"...bor du i det fina huset?/M

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma!
    Din nya header är jättevacker!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Glad påsk Nina, tack snälla du, jag fotade de påskgrejor som vi har framme och gjorde collaget igår bara för att ha något att lägga på bloggen som för tillfället är ganska gles med inlägg.
    När jag var liten var vi mycket i Hunnebostrand i Bohuslän till påsk, mamma och min mormor och hennes släkt bakåt är därifrån, då eldades det påskbrasor på berget. Men här nere i Skåne gör vi det inte.
    Idag blir det påskmiddag hos oss, enda dagen som vi kunde samla ihop oss alla. Så jag har fullt upp i köket ha,ha.
    Headern blev faktiskt fin, Skåne i ett nötskal.
    Gissa om jag blev paff när de berättade att J.Taylor inte ska vara med iår. Men jag tror nog att programmet kan vara intressant ändå.
    Hoppas du och A får en skön påskdag.
    Stor påskkram ifrån Malmö

    SvaraRadera
  8. Tack " Majberggren..." jag önskar dig detsamma.
    Tyvärr är det inte vårat hus, vi på på Limhamn, en bit ifrån Malmöcity.
    Monkan

    SvaraRadera
  9. Tack Monica och en god fortsättning i det rista vädret.
    Monkan

    SvaraRadera
  10. Hej Monkan!
    Påsken kom och gick!
    Nu är snart annandagen över också :O)
    Min påsk har gått i arbetets tecken ...
    gurkplantorna 'förstår' ju inte att det är helg!
    En dag ledig, det var igår!
    Nu är plantorna nästan två meter!
    Har växt ca 1,50 m på två veckor!
    Skördar gurkor i mitten av nästa vecka :O)
    Ha det bra!
    ♥-kram Vivan

    SvaraRadera
  11. Hej Vivan, himmel 2 m, det har gått fort. Vi har köpt svenska gurkor nu en tid, de har varit fina.
    Hoppas skörden blir fin och att ni blir av med allt till era kunder.
    Ha det bra
    Monkan

    SvaraRadera