fredag 18 november 2011

Lite bilder, sedan hemfärd

Jag hade så många bilder, har lagt ut några till, just bara för att jag tycker här är sååå vackert.














Sista promenaden gjorde vi ganska sent på eftermiddagen,



solen gick ner bakom skogen på andra sidan så det blev ett par siluettbilder.





Vi hann precis komma tillbaka till vagnen innan det blev beckmörkt.


Nu var det dags för sista natten här, suck jag ville inte hem.


På hemvägen körde vi igenom Olofström,


där var det blandad stil på bebyggelsen, lite gammalt och mycket 60-tal.


Olofström ligger väldigt fint med både skog och sjöar omkring sig,


De har till och med en skidbacke med liftar. Kul för ungarna.


Vädret blev lite sämre ju nämre Malmö vi kom, men ingen frost.


Nu blir det inte fler turer med vagnen i år. Det är så mycket annat som står på tur nu, ja, julen med allt vad det innebär.

God kväll



4 kommentarer:

  1. Jag förstår att du inte kunde låta bli att lägga ut de bilderna! Såå vackra! Det är ett sådant lugn och en sådan tystnad över dem!
    Ha nu en skön helg här hemma!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Hej Monkan!
    Ser att jag missat flera av dina utflykter!
    Men jag får njuta nu av varje fantastisk bild och ställe du visar!
    Hoppas ni har det fint och att vintern dröjer ... Vi fick några flingor i dag och några minusgrader, men i veckan lovas det plusgrader igen ...
    KRAM Vivan

    SvaraRadera
  3. Tack Monica, ja nu är vi hemma och jag längtar redan tillbaka :). Men nu är det mycket som skall göras inför den stundande julen. Kan inte fatta att det redan är advent till helgen.
    Ha en skön kväll
    Monkan

    SvaraRadera
  4. Hej Vivan och tack för din kommentar. Vi har ett tråkigt väder just nu, dimmigt och rått men ännu plusgrader.
    Jag vill nog att vintern ska komma så sakteliga nu till dec. annars blir det ingen julstämning här nere hos oss:)'
    Ha en skön kväll
    Monkan

    SvaraRadera